VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
Všeobecné smluvní podmínky (dále jen VOP) upravují vzájemný
smluvní vztah mezi, Zámkem Wichterle - Hotel a pivní lázně,
Osvobození 24, Slavičín 763 21, který je provozován společností Roman Machala,
Pod Vrškem 867, 763 21 Slavičín, IČ: 49158937 (dále
jen poskytovatel nebo společnost) a klientem - fyzickou nebo právnickou osobou,
která ubytování v Hotelu jako objednatel objednává (dále jen objednatel).
V případě rozporu ustanovení smluv
včetně standardizovaných smluv společnosti
a ustanovení VOP mají ustanovení těchto smluv přednost před ustanoveními VOP.
VOP se stávají součástí
předsmluvních ujednání okamžikem zahájení těchto jednání mezi poskytovatelem a
objednatelem a součástí smluv okamžikem jejich uzavření.
Článek I. Předsmluvní ujednání
1. Předsmluvní
ujednání zahrnují objednání služeb, sjednávání jejich podmínek
a potvrzení konečné objednávky ze strany poskytovatele.
2. Objednávky služeb musejí být činěny v písemné formě a musí z
nich být zřejmé, kdo je činí a co je jejich předmětem (druh služeb, termíny,
ceny apod.). Objednávky musejí být zaslány příslušnému oddělení společnosti
Zámek Wichterle – Hotel a pivní lázně, Osvobození 24, Slavičín 763 21, tel.
608 275 009, tj. Obchodnímu
a rezervačnímu oddělení, příp. řediteli provozovny.
3. Podpisem
objednávky, příp. potvrzením emailu, vyjadřuje poskytovatel souhlas s
poskytnutím objednaných služeb ve sjednaném rozsahu a tímto okamžikem je
smlouva uzavřena.
4. Budou-li
objednatelem, příp. jím určenou osobou/ zastupující osobou, objednány dodatečně
další služby, jsou poskytovatel i objednatel povinni postupovat
v souladu s tímto článkem. Poskytovatel se zavazuje učinit maximální úsilí pro
poskytnutí dodatečně požadovaných služeb, avšak jejich poskytnutí negarantuje.
Článek II. Povinnosti smluvních stran
1. Uzavřením
smlouvy vzniká poskytovateli povinnost poskytnout objednateli služby ve smlouvě
stanovené a objednateli povinnost tyto služby odebrat a uhradit společnosti za
jejich poskytnutí sjednanou cenu.
Článek III Nástup ubytování
1. Při
nástupu ubytování se každý host v recepci hotelu prokáže občanským průkazem či
jiným dokladem totožnosti. Po splnění uvedených zákonných povinností včetně
vyplnění registrační karty (záznam pro cizineckou policii) recepce hosta
ubytuje a poskytne mu další informace k ubytování.
2. Nedílnou součástí těchto všeobecných
obchodních podmínek je Ubytovací řád.
Článek IV Platební podmínky
1. Požaduje-li
poskytovatel zálohu na objednané služby, je objednatel povinen tuto zálohu
společnosti řádně uhradit, tzn. ve výši a termínu splatnosti ve smlouvě
uvedeném; úhradou zálohy se rozumí připsání příslušné částky na bankovní účet
poskytovatele, není-li dohodnuto jinak. Nebude-li záloha objednatelem řádně
uhrazena, vyhrazuje si poskytovatel právo zrušit sjednanou rezervaci a
požadovat po objednateli odpovídající storno poplatky dle článku V těchto VOP.
2. Objednatel
je povinen za ubytování uhradit sjednanou cenu. Objednatel se zavazuje uhradit
daňový doklad (fakturu) v hotovosti při ukončení ubytování nebo ve lhůtě splatnosti
v něm uvedeném; není-li sjednáno jinak, činí lhůta splatnosti 14 dnů ode dne
jeho vystavení. Jakékoliv nesrovnalosti daňového dokladu (faktury) musí být
objednatelem reklamovány v písemné formě, a to do 5-ti kalendářních dnů od data
jeho obdržení. V případě, že je ze strany poskytovatele uznána reklamace
daňového dokladu (faktury) za oprávněnou, je splatnost předmětného daňového
dokladu (faktury) odložena a částka uvedená v reklamovaném daňovém dokladu
(faktuře) bude splatná ve lhůtě splatnosti uvedené v nově vystaveném daňovém
dokladu (faktuře). Reklamovaný daňový doklad (faktura), u kterého poskytovatel
shledá reklamaci za neoprávněnou, je předmětná částka splatná v termínu
splatnosti uvedeném na reklamovaném daňovém dokladu (faktuře).
3. Platba
je považována za uhrazenou v okamžiku, kdy je připsána na bankovní účet
poskytovatele uvedený na daňovém dokladu (faktuře), není-li dohodnuto jinak.
4. V
případě prodlení objednatele s úhradou platby za poskytnuté služby, má
poskytovatel právo požadovat po objednateli vedle zaplacení dlužné částky také
úrok z prodlení ve výši 0,5% z dlužné částky za
každý započatý den prodlení počínaje prvním dnem následujícím po dni splatnosti
daňového dokladu (faktury) do jeho zaplacení.
5. Poskytovatel
si vyhrazuje právo použít kteroukoliv platbu objednatele
k uhrazení jeho nejstarší pohledávky/ nejstarších pohledávek, kterou/ které má
vůči objednateli po lhůtě splatnosti. Poskytovatel je oprávněn použít
blokované finanční prostředky k úhradě všech neuhrazených částek vzniklých
během pobytu i po odjezdu hosta (např. nápoje z minibaru, konzumaci v
restauraci, kavárně, porušení zákazu kouření,…atd)
Článek V. Storno podmínky
1. Stornem
se vždy rozumí zrušení, odklad nebo úpravy potvrzené objednávky.
2. Storno
je objednatel povinen uplatnit v písemné formě u osoby, se kterou byly
sjednávány podmínky smlouvy a není-li jí, u ředitele provozovny.
3. Stornuje-li
objednatel objednané a potvrzené služby, je povinen zaplatit poskytovateli
storno poplatky podle cenových podmínek dané rezervace; storno poplatky budou
vypočítávány z ceny za stornované služby vč. DPH, a to následovně:
U individuálních rezervací
Do 14 dnů před očekávaným nástupem
ubytování zdarma 0%, 13-7 dny před očekávaným nástupem
ubytování 50% ceny pobytu, 6-0 dnů před očekávaným nástupem
ubytování nebo v případě nedojezdu 100% celkové ceny ubytování
U Skupinových rezervací (4 a více
pokojů)
Storno poplatky ve výši 25% celkové ceny objednaného
ubytování a služeb uhradí objednatel v případě, že provede storno
objednávky ve lhůtě od 20 do 14 dnů před termínem nástupu ubytování skupiny
Storno poplatky ve výši 50% celkové ceny objednaného
ubytování a služeb uhradí objednatel v případě, že provede storno objednávky
ve lhůtě od 13-7 dnů před termínem nástupu ubytování skupiny
Storno poplatky ve výši 100% celkové ceny objednaného
ubytování a služeb uhradí objednatel v případě, že provede storno
objednávky ve lhůtě 6 dnů a méně před nástupem ubytování skupiny a také v
případě nedojezdu skupiny.
4. Cenou
pokoje se pro účely těchto VOP rozumí cena za ubytování a rautovou snídani,
poplatek a DPH v zákonné výši.
5. Storno
poplatek bude objednateli vyúčtován daňovým dokladem (fakturou) s 10-ti denní
splatností. Nebude-li storno poplatek řádně uhrazen, je objednatel povinen
zaplatit poskytovateli vedle částky odpovídající storno poplatku též úrok
z prodlení ve výši 0,5% z dlužné částky za každý započatý den prodlení počínaje
prvním dnem následujícím po dni splatnosti storno poplatku do jeho zaplacení.
Článek VI. Reklamace služeb
1.
V případě vadně poskytnutých
nebo neposkytnutých služeb Zámkem Wichterle – Hotel pivní lázně, jež byly
prokazatelně sjednány, vzniká klientovi
právo na reklamaci.
2.
Uplatnění práva klienta
z odpovědnosti za vady služeb, poskytovaných Zámkem Wichterle – Hotel a
pivní lázně (reklamace), musí být učiněno vážně, určitě a srozumitelně.
3.
Klient je povinen uplatnit
reklamaci včas bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být zjednána náprava pokud
možno v místě poskytované služby u pověřeného zástupce. Uplatnění
reklamace na místě může klient provést buď ústně nebo písemně. V případě
ústního reklamačního podání, není-li reklamaci v plném rozsahu vyhověno
ihned, je povinen pověřený zástupce Zámku Wichterle – Hotel a pivní lázně
(recepce) vyplnit se zákazníkem reklamační protokol s uvedením termínu
pobytu, kontaktů klienta, předmětu reklamace, podpisem klienta, příp.
stanoviska příslušné osoby, apod. Aby mohla být reklamace uspokojivě vyřešena,
je klient povinen poskytnout potřebnou součinnost k jejímu řešení.
4.
V případě, že je reklamace
uplatněna přímo na Zámku Wichterle – Hotel a pivní lázně u pověřeného
zástupce Zámku Wichterle – Hotel a pivní lázně, je tento oprávněn o reklamaci
rozhodnout, pokud požadavku zákazníka vyhoví. V dalších případech bude
reklamace vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se
zástupce Zámku Wichterle – Hotel a pivní lázně nedohodne s klientem na
lhůtě delší.
5.
Nastanou-li okolnosti, jejichž vznik,
průběh, příp. následek není závislý na vůli, činnosti a postupu nebo okolnosti,
které jsou na straně klienta, na jejichž základě klient zcela nebo zčásti
nevyužije objednané, zaplacené a zabezpečené služby, nevzniká zákazníkovi nárok
na vrácení zaplacené ceny nebo na slevu z ceny.
Článek VII. Odstoupení od smlouvy
1. Každá
ze smluvních stran je oprávněna od smlouvy odstoupit za podmínek
a z důvodů stanovených zákonem nebo smlouvou.
2. Poskytovatel
je oprávněn odstoupit s okamžitou účinností od smlouvy (v celém rozsahu nebo
částečně) v případě, že objednatel poruší smlouvu podstatným způsobem, nebo
opakovaně poruší kteroukoliv povinnost ze smlouvy, nebo pokud bude objednatel v
prodlení s úhradou jakékoli dlužné částky o více než 10 dnů po termínu
splatnosti.
Článek VIII. Jurisdikce
1. Ubytovaný host má právo
podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního
řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Inspektorát pro Jihomoravský a Zlínský kraj
Třída Kapitána Jaroše 1924/5
602 00 Brno
https://www.coi.cz/o-coi/kontakty-inspektoraty/jihomoravsky-a-zlinsky-kraj/
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Email:
[email protected]
Web:
https://adr.coi.cz
Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem
vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele, postupující podle zákona č.
64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, a dalších
právních předpisů. Internetová stránka České obchodní inspekce je
www.coi.cz.
2. V souladu s ustanovením § 1837 písmeno j)
zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ubytovanému jako spotřebiteli nevzniká
právo na odstoupení od smlouvy o ubytování, pokud ubytovací zařízení poskytuje
plnění v určeném termínu.
Článek IX. Souhlas se zasíláním obchodních nabídek
1. Objednatel
souhlasí se zasíláním obchodních nabídek poskytovatelem, jež je uskutečňováno v
souladu se zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, . Objednatel
vyslovuje souhlas se zasíláním Obchodních sdělení na svou emailovou adresu
samotným odesláním poptávkového formuláře na stránce poskytovatele. Tento
souhlas má objednatel možnost kdykoliv zrušit.
Článek X. Vyšší moc
1. Není-li
poskytovatel při veškerém svém úsilí schopen dostát sjednaným podmínkám v
důsledku zásahu vyšší moci, má bez dalšího právo od smlouvy odstoupit,
nedohodnou-li se strany jinak. Vyšší mocí se rozumí zejména poškození hotelu a
jeho zařízení následkem živelných pohrom, v případě zásahu vyšší moci není
objednavatel oprávněn uplatňovat vůči poskytovateli žádné sankce či
ekvivalentní nároky.
Článek XI. Další ujednání
1. Smluvní
strany berou na vědomí, že odpovědnost poskytovatele, objednatele
i klientů objednatele se řídí pravidly dle ust. § 2894 a násl. zákona č.
89/2012 Sb., občanský zákoník. Škoda bude nahrazena v penězích, nedohodnou-li
se smluvní strany jinak. V případě, že bude škoda způsobena klienty objednatele
a klienti uplatněnou škodu neuhradí, zavazuje se objednatel tuto škodu uhradit
stejně, jako by ji způsobil sám.
2. Poskytovatel
je oprávněn při příjezdu klientů vyžadovat garanci ve formě předautorizace
platební karty, případně zálohy v hotovosti. Společnost se zavazuje při odjezdu
klientů a po vypořádání případných pohledávek dle tohoto odstavce tuto kauci,
případně její část, klientům vrátit.
3. Shledá-li
společnost jednání objednatele či jeho klientů za hrubé porušení ubytovacího
řádu hotelu, má společnost právo, po projednání celé věci
s objednatelem, ukončit ubytování objednatele, příp. jeho klientů, bez náhrady,
popř. bez omezení práva ubytování naúčtovat.
4. Objednatel
výslovně souhlasí s tím, že poskytovatel je oprávněn v souladu s příslušnými
obecně platnými právními předpisy, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně
osobních údajů a změně některých zákonů, zpracovat a uchovat veškeré informace
a údaje, které mu pro účely zpracování objednávky poskytl.
5.
Host bere na vědomí, že pro uložení cenností (v max. hodnotě 20000CZK.) slouží
bezpečnostní schránka, umístěná na pokoji nebo trezor na recepci (cennosti
v max. hodnotě 20000.). Hotel nezodpovídá za ztrátu nebo poškození cenností
ponechaných volně na pokoji a v hotelu mimo trezor.
6.
Ve všech hotelových prostorách, mimo vymezených prostor k tomu určených, je
přísný zákaz kouření. V případě porušení tohoto zákazu má poskytovatel právo
účtovat hostům částku ve výši €200 za ohrožení požární bezpečnosti a hloubkové
čištění prostor.
7. Osobní věci, které si host
zapomene v hotelu, budou hostovi zaslány na dobírku Českou poštou na jeho
náklady.
8. Všechny částky budou vytvářeny
v CZK. Směnný kurz k cizím měnám se řídí denním kurzem ČNB. V případě platby
každou kartou se může směnný kurz lišit v závislosti na kurzu použitém bankou,
která platební kartu vydala.
9.Hotel (provozovatel) je oprávněn
použít blokované finanční prostředky k úhradě všech neuhrazených částek
vzniklých během pobytu i po odjezdu hosta (např. nápoje z minibaru,
konzumaci v restauraci, kavárně, porušení zákazu kouření, či jiných
obdobných případech)
10. Osobní věci, které si host
zapomene v hostelu, budou hostovi zaslány Českou poštou na jeho náklady
(na dobírku)
11. Všechny částky budou vytvářeny
v CZK. Směnný kurz k cizím měnám se řídí denním kurzem ČNB.
V případě platby každou kartou se může směnný kurz lišit v závislosti
na kurzu použitém bankou, která platební kartu vydala.
12. V případě, že host platí ubytování v
hotovosti, tak je povinen uhradit při check-in garanci ve výši 100% ubytování.
Článek XII. Závěrečné ustanovení
1. VOP nabývají platnosti a účinnosti
dne 1.12.2019
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím
zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing